söndag 30 september 2012

Söndagsbilden


Det blev en mysig dag i Emakeriet igår..
Jag är så glad för alla och envar som tittar in..
En liten stund smet jag från butiken och gick ett varv på bakluckeloppisen.. Fina flaskor från min systersons loppis blev det mest lyckade fyndet..



Idag blir det höstning utekring..
Nog dags att plocka undan trädgårsmöblerna..
Hösten är verkligen här nu..
Det är blandade känslor..
Visst är det härligt med höst, alla vackra färger, ljus, tända brasor och mys.. men också vemodigt..
Så oändligt långt tills det börjar spira och grönska i naturen igen..
Årstidernas charm!

För fler söndagsbidrag, titta in på Fabriken..




5 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vilken jättefin korg! Den hade jag inte tackat nej till. :)

Photo by Maria sa...

Härliga höstiga Bilder!!

Ha nu en fin fortsatt söndagskväll och en bra måndag..

Kram Mia

Unknown sa...

Håller med om att hösten har sin tjusning iaf medans löven med sina fina färger är kvar på träden sedan blir det bara mörkt och tråkigt enligt mig.
Fin krans har du fixat till som livar upp hos dig :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Lyllos sa...

Vilken härlig höstkorg! Hösten får gärna komma bara det är sol.. jag tycker det är värst när ljuset försvinner!
Ha en bra måndag!

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hej du fina,

Tack så hemskt mycket för att du bidrar med fantastisk inspiration till Fabriken! Vi visar stolt upp en av dina söndagsbilder i dag!

tina | fabriken

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...